Yeyenn Dzarif
Princess ♥
 photo 1426709_642674195795910_690669622_n_zpsb1812d11.jpg
Yeyenn. Malaysia

Entries About Linkies Stuff


Tagboard
.Put your cbox code here .

Credits
Template : Diana Adriana
Basecode : Dinie Hanani
Intan Aqilah
Best view : Google Chrome

Sunday, November 20, 2011 | 8:35 PM | 0 Awesome People
Hello. Hi. Assalamualaikum :)

Ok lama dahh saya tak bukak blog ni . Owcemm . Saya merajuk dengan blog ni sebenarnya . Ecehhh Poyo .   Hihi . Saya tak bukak dah berape hari entah sebab if saya bukak je rase macam nak nangis . Ahh poyo gilee kau . Haha . Atauu blogg saya bosann ? Hm sampai hati -,- Tacing . Hikhikhik . That's why saya tukar lagu semua . Sebelum ni lagu blog saya amat menyentuh hati . Sampai kengkawan saya nak nangis lagi-2 baca post yang lepas tuu . Haha kelakorr pulakk . K dahh stop ngarut ainn . 

Okkkkk saya rasa rinduu dekat sekolah . Hm act saya rindu nak tengok mukaa senior form5 tuu . Muka dia comell awokk . Saya tak tipuu . Haha gatai . Dia dahh lah kecik , pendek kot . Tinggi dia lebih kurang tinggi saya je punn . Haha . Lol tahun depan dah tak dapat dah nak senyum senyum dekat dia lagii :(  K sedihh banget . Dia dah lahh off phone . FB dah dia takdakk , dia kata dia taksuke ade FB . Oyeahh awak pelik . Hikhok . Dia cuma ade YM je , hmm saya pulakk takdakk ym . So saddd . Takpe takpe next year nanti saya nak selalu balik lalu depan rumah dia . Haha  ngade gila kauu --'  Azhar , goodluck k SPM :)




Saya sayangg buku diary saya . Oyeahh . Hihi . 
Paling saya sayang yang warna black tuu . (Y)



Kkk , saya rinduu dekat kawan darjah 6 saya . 6 Amanah i miss youu :(


Lol , saya memang suka beli buku macam tuu , then saya banyak lah luahkan perasaan dekat situu . Haha saya suka poyo kan ? Owcemm . And bila saya baca balik ape saya tulis dalam buku diary saya sumpah saya akan gelakk , sengih sorang-2 . Zaman sekolah rendah memang best . Ok , saya dah penat ngarut . Tadi macam banyak sangat je nak cerita . Lastly bila dah pegang keyboard ni lupee semua . Ahh nyampah . Okk bobyee :)

Old things | New things