Yeyenn Dzarif
Princess ♥
 photo 1426709_642674195795910_690669622_n_zpsb1812d11.jpg
Yeyenn. Malaysia

Entries About Linkies Stuff


Tagboard
.Put your cbox code here .

Credits
Template : Diana Adriana
Basecode : Dinie Hanani
Intan Aqilah
Best view : Google Chrome

Friday, November 25, 2011 | 2:18 AM | 0 Awesome People


Hi strangers :) Hihi. Owcemm act aku tak tahu langsung nak post pasal apee . Hmm so sadd . Kalau tak pegang lappy ni kompemm banyak idea datang berlumba-lumba . Hm tak tipuuu tauu . Peacee (Y)  . Tapi bila start nak mulaa menaip je , lol hilangg semua . How dare --'

Okayy , Imma really miss the OLD time . Seriouslyy rindu sangatt . Hm kalau boleh nak berhenti sekolah menengah then sambung dekat sekolah rendah . T.T . Acano ni ? Iteeww rinduu tawan-tawan itee , Haha bahasa rempiwwtzz :)  Kalauu ingat balik kan , zaman sekolah rendah lah yang paling best . Hm tak tipuu . Mase sekolah rendah aku tak takut langsung , nak buat ape yang aku nak buat je . Kene marah ke ape ke , hm tak herann ;p Haha . Seriously lahh aku miss sangat waktu aku ikat rambut tocang duaa . Comel gituu ;D   Moment bilaa aku darjah 2 . Oyeahh . Hikhikhik . Kita bercinta monyet mase tuu :p  Haha tapi takdakk lah sampai couple ni semua . Suka sama suka jehh . Mase tuu bongok lagii , tak pernah dengar pun perkataan " Couple " tuu . Kuno . Mwehehe . 

Ok k k k . Hm mase darjah dua kan , masetuu lepas balik sekolah je mesti aku naik van then van tu hantar aku dekat Taska . Taska ni pulakk mak kawan aku punyaa . Anak dia kawan aku . Hm hensem . Hihi . Aku pulakk masetuu budak baruu lagii . Oyeahh . Haha . Then mase tengah makan tuu kan , alah biasalahh kalau dekat Taska mesti kene duduk makan reramai . Baru syiokk :D  Sudden ade kawan aku cakap macam ni " Ainn , tuu ade budak suka awak " . Aku tengah makan biskut cicah air miloo , nyumm . Then tersedak . " Sapooo sapeee ? Enchemm takk ? Hihi " , then dia balas balik " Tu hahh , Fazrul nama dia " , sekali aku tolehh , mak aihh muka jambu siott . Haha eh macam tahu je masetu muka jambu macam mana . Hihi pape jelahh :p  

Sejakk tuu kitorang kawan , then aku perasan tauu ape yang aku buat mesti dia tiruu . Hihi sweet gituu :)  Atlast rupanya kitorang same school . Haha alahai kocikknya duniaa . Aku ade besties , Wahidahh nama dia , hm rinduu :(  Aku cerita lah semuanya dekat dia , tetiba dia cakap Ajul tuu jiran dia , hmm dah kenal rupenyaa . Hikhikhik . Ok nak ringkaskan cerita lahkann , masetuu aku selalu bertukar-tukar hadiah dengan Ajull . Aku pernah kasi dia bunga kaca yang dalam kaca tuu ade minyak wangi tauu . Tapi aku bagi dia minyak wangi tuu dah takdakk , habis . Hihi . Then aku letak bunga tuu dalam kotak . Kotak tu aku balut dengan surat khabar . Hikhik . Lepastu buat corak dengan kertas warna . Haha kesian , dulu aku miskin , mana ade duit nak beli tuu semua :(  Dia pulakk kasik aku dam ular lah , dam haji lahh . Alahh masetuu dekat koperasi sekolah memang ade jual . Haha . Then tiba hari Raya je , kitorang main bagi-2 kad raya . Tulisan dia wakk , hm sedih :( Haha bajet tulisan aku lawa lagi . Sampai sekarang aku still simpan biodata dia . 

Ok ni kitorang dah besar siket . Dah darjah enam . Hm dah tak rapat sangat macam darjah dua tuu . Aku dengan geng-geng dia semua panggil dia Joker Steam . Sebab mata dia steam siket . Macam mata aku jugakk . Haha . Tapi dia memang hensem . Ok gataii -,-  Satu hari tuu kan , lepas habis UPSR mestilahh enjoy . Then ade time tuu , aku ajak si Intan ni pergi tandas . Kita memang tak pernah pergi tandas sekolah rendah sorang-2 . Haha takutt . Tandas sekolah rendah macam berhantuu . Echehh . That time tuu jugak lah si Intan dengan Fatih ni main kejar-2 . Yang malangnya mase Fatih tengah lari tiba-tiba terlanggar aku . Siku dia pulakk terkena perut akuu . Erghh memang sedapp lah kan , siku dah tajam . Lepastuu accident tuu terjadi depan kelas dia , dia n the gang pun nampak , hmm terus kengkawan dia cakap aku kene tutt dengan Fatih . Siott jeh , sedihh gila masetuu . Macam nak nangis :(   Ajul terus macam taknak layan akuu . Haha ok rinduu dia . Then bila masing-masing dah sekolah menengah terus tak jumpa dah . Pernah terserempak dekat Jusco . Banyak kali tapi mesti dekat Jusco . Haha . Dia makin tinggi sekarang , kalau dulu sama jeh tinggi dengan aku . Hm makin hensem pulakk tuu . Jealous . Dah lahh nak contact susah . Dia takdakk pesbukk punn , number dah selalu tukar-tukar :(

Lepastuu semalam adik aku cerita yang dia terserempak dengan Ajul mase balek sekolah agama . Ajul tanya dia " Adik ain kan ? " , adek aku jawablah ha'ah . Lepastuu Ajul cakap suruh kirim salam dekat akak . Hm kalau lah aku yang terserempak dia that time , dun know lah macam mana feel aku masetuu . Haha sumpah aku rindu dia . Echehh , rindu sekolah rendahh :(



Hm panjang sangat ahh kita type . Penat , haha boboii :p

Old things | New things