Yeyenn Dzarif
Princess ♥
 photo 1426709_642674195795910_690669622_n_zpsb1812d11.jpg
Yeyenn. Malaysia

Entries About Linkies Stuff


Tagboard
.Put your cbox code here .

Credits
Template : Diana Adriana
Basecode : Dinie Hanani
Intan Aqilah
Best view : Google Chrome

Tuesday, November 22, 2011 | 9:27 PM | 0 Awesome People

Hi. Namastee sawadikapp . Hihi.
Ok assalamualaikum .


Oh k k k k k k k . Post yang ni untuk someone . Hm mesti die tengah tersengih-sengih . Fikir comel leteww . Haha . Ok saya sayang Nadhrah Ali . Hm jeles takk ? Jeles lah jeles lahh . Haha gedik gilaa kau --'  Ok act saya tak tahu macam mana saya bolehh rapat dengan kakak tua ni . Ok ingat balik . Saya yang tegur dia dulu . Chehh saya bukan peramah orangnyaa . Serious . Tapi saya tak tahu kenape saya boleh nak tegur budakk ni . Haha ok saya suka layan kepala hotakk dia yang gilaa tu . Hm memang gilaa . Haha . 





Hmm , saya menyampah gilaa dengan muka saya yang bajet innocence tuu -,-  Haha nad , tengok tuu kita buat nama awak sudden tergelak sendiri . Haha iloveyouu nad . Hikhikhik . Ok , nadhrah sangat baik dengan saya . Baiklahh sangat . Haha , sepatutnya saya jumpa dia hari ni , dekat KFC Taman Daya tapi tak jadi . Sedihh gilaa . Macam nak nangis . Haha . Kawan dia tak jadi pergi pulakk . Hm sedihnyaa . Haha k poyo . 





Btw , thanks lahh . Sebab nad yang banyak dengar problem saya . Dia banyak tolongg saya . Haha and masa birthdayy dia tu punn dia call saya punya lahh lama kan . Bergosip banyak . Haha . Ok saya suka layan kepale hotakk dia :D






Tadaaaaa , dah siap . Haha satu kita satu awak . Muehehehe . Omeyy tak omeyy tak ? Hm k memang buruk . Haha aku pedulikk ape kan . Acano ni ? Rinduu nad dahh ni . Haha . One dayy kite jumpe lahh kan , Ok dah tak tahu nak ngarut apee . Post saya semua sumpah memang bosann . Hm k baii :]




 " Sorry , post ni banyak gamba saya yang tak bertudung . Maaf , saya dedicated post ni untuk Nadhrah  Ali sahaja sayangg . Thanks Youu . Bobyee :p  "

Old things | New things