Yeyenn Dzarif
Princess ♥
 photo 1426709_642674195795910_690669622_n_zpsb1812d11.jpg
Yeyenn. Malaysia

Entries About Linkies Stuff


Tagboard
.Put your cbox code here .

Credits
Template : Diana Adriana
Basecode : Dinie Hanani
Intan Aqilah
Best view : Google Chrome

Monday, November 28, 2011 | 3:45 AM | 0 Awesome People


Imma sorry :\


Aku dah malas nak facebook-ing , aku dah malas nak twitter-ing , aku dah malas nak layan phone aku yang loko tuu , aku dah malas nak fikir apee dah . Hah tengok aku dah makin malas sekarang . Hikhok . Yang aku rajin makan makan and makan . Hm biar gemuk , Hikhikhik 

Untuk kau ex superman aku , congrates aku ucapkan . Echehh . Hihi . Aku mintak maaf . Aku tahu mesti now kau tengah menyampah gilaa dengan aku kan ? Hm iknow . Sebab aku macam bagi beribu-ribu alasan mase kau nak jumpa aku tuu . Padahal kau dah ade dekat depan rumah aku tapi aku cakap aku terpakse tolong mak aku , aku tak boleh keluar lah and so on . Hm imma sorry . Mase kau dah penat tunggu aku dekat depan rumah then kau belah , aku nampak kau . Kau pakai baju belang-belang kan ? Hensem . Aku ngendap kau dari bilik parents akuu . Aku nampak kau blahh . Kenapa kau tak pakai helmet ? Kenapa kau sanggup datang Taman Daya dari Skudai tuu ? Kenapa dengan kau ? Kau takdakk lesen kan ? Awat berani sangat buat macam tuu ? Lepastuu kau ni suka bawak motor laju laju . Hm penat aku nasihatkan . T.T  

Kau tahu , aku tak bersedia nak jumpa kauu . Aku tak sedia nak pandang muka kau . Aku takut aku tak boleh nak kawal diri aku . Kau tahu kan , bila aku dah jumpa kau nanti aku jadi makin rindu dekat kau . Nanti jadik aku makin ingat dekat kau . Padahal aku tengah cuba lupakan memories between aku dengan kau . Lagipun kau bukan single lagi weyy , kau dah ade superwoman baruu :) Lawa diaa . So , aku mintak maaf kalau aku macam jauhkan diri dari kau , tak terniat langsung pun aku dah taknak tengok muka kau lagi . Aku terasa masa kau hantar text kata aku dah taknak jumpa kau lagi . Deyy macha aku still sayang kau lah . Aku mintak maaf , ade jodoh kita jumpa lagii . Ok , jaga superwoman baru tu leklok k . 

And thanks for Nadhrah Ali and Apis sebab sanggup datang dari skudai sebab nak jumpa aku je . Nad , sorry kita macam tak cakap banyak . Kita bukan peramah pun :p  Hihi . And hmm tak puas lah jumpa :(   Sokay , kita jumpa lagi nanti . Melovesyouu . Byett (:

Old things | New things