Yeyenn Dzarif
Princess ♥
 photo 1426709_642674195795910_690669622_n_zpsb1812d11.jpg
Yeyenn. Malaysia

Entries About Linkies Stuff


Tagboard
.Put your cbox code here .

Credits
Template : Diana Adriana
Basecode : Dinie Hanani
Intan Aqilah
Best view : Google Chrome

Monday, November 14, 2011 | 3:58 AM | 0 Awesome People


What about my life after this ?
What about me and you later ?
God , ineedhim :(


Now , saya selalu feel macam dah takdee siapa dalam hidup ni . Echeh cehh , yaa saye rase alone now . No one no one and no one else . How can I imagine that ? Its not funny , its not fakie tapi saya rase tuu semua realiti . God pleasee , saya cuma perlu tabah setiap masa . But I can't . 

Life saya sekarang pun dah lain . Semua berubah sekelip mata je . Saya tak faham dengan semua ni . And now saya dah jadi cepat touching . Jealous . Menangis . Ahh poyonye saya . Kan ? Tapi setiap mase saya cuba tabahkan hati . Saya taknak nampak lemah didepan semua orang . Moment bila saya story masalah saya mesti mereka akan cakap like " Ainn aku tahu kau kuat . Ainn kau bolehh . Ainn kau tak payah nak menangis segala and so onn " . Bila mereka cakap macam tuu , spirit saya jadi kuat . But , bila saya sorang-2 saya terus rasa macam " Ya Allah , kenape aku je yang dapat semua ni ? Kenape asyik aku je ? Kenape aku tak boleh hidup happening macam orang lain . Adil ke ? Yes for you . Tapi bagi saya its really evil . Saya tak kata Tuhan kejam tapi orang sekeliling . Seriously saya selalu jeles dengan orang yang selalu happening macam takde masalah je . Saya tak tipu . I wish I could be like them . 

Now , kengkawan saya punn dah banyak yang berubah . Mereka dah tak macam dulu dahh . Yang selalu ada , yang selalu faham saya sebab tuu saya rase macam dah takdakk sapee dah sekarang ni . Sekarang saya dah rasa mula kehilangan orang-2 yang saya sayangg . Mula-mula dia lepastuu dia pulakk . Tolonglah . Lagi perit bila terpaksa biar orang yang saya sayang selama ni pergi from my lifee . Tak adil langsung . Saya nak menangis je sekarang . Saya selalu cuba tabahkan hati saya dari menangis depan orang lain . Saya cuba jadi tabah depan semua orang . Padahal saya rase perit gila bila terpakse menipu . Saya macam orang bodoh . 

Saya mintak maaf atas keterlampauan saya selama ni . Keegoan saya yang melampau mungkin . Dan semuanya . And if saya dengan AI saya dah tak dapat bertahan , tolong . Tolong jaga AI saya . Tolong ada dengan dia bila dia perlukan someone yang faham dia . Tolong sayang dia macam mana saya sayang dia . Dia lelaki terbaik yang pernah saya jumpa . Saya tak tipu . Saya selalu rase tenang , feel safe bila dengan die . Dia tak macam lelaki lain . Saya tahu ramai orang sayang dia . And AI , thanks for layanan awak selame ni . Awak pernah cakap kan yang awak tak mungkin tinggal saya ? Awak pernah cakap kan saya lain dari ex awak yang lain ?  Ok now , saya tahu awak takkan dapat tunaikan janji awak , No matter what , saya dah tak kisah . Janji memang senang diungkap tapi tak semua boleh ditunaikan . Kan ? Thanks . Insyallah saya akan sayang awak sampai life last saya .


Iloveyouu . #gambar kabur . Takpayah tengok -,-


Saya mintak maaf , post saya kali ni terlalu dan teramatlah jiwang . Tapi bagi saya ini je cara yang dapat saya luahkan . Saya tak kisah awak semua nak cakap ape-2 . Up to you lah kan . But , pleasee sesiape yang selalu stalk blog saya . Ilovechuuu . Tapi tolong , tak payah lah awak nak dok heboh-2 kan kisah life saya . Awak hormat saya , saya hormat awak . Jangan awak dokk kepoh tabur fitnah pasal saya . Kalau awak tak tahu ape yang benar , better awak diam :) Thanks You . Assalamualaikum . 





Lots of love ,
Farhana Dzarif

Old things | New things