Yeyenn Dzarif
Princess ♥
 photo 1426709_642674195795910_690669622_n_zpsb1812d11.jpg
Yeyenn. Malaysia

Entries About Linkies Stuff


Tagboard
.Put your cbox code here .

Credits
Template : Diana Adriana
Basecode : Dinie Hanani
Intan Aqilah
Best view : Google Chrome

Tuesday, December 20, 2011 | 4:34 AM | 0 Awesome People

Hai. Assalamualaikum :)



Awak awak boleh rasa tak ape yang saya tengah rasa sekarang ? Anyone ? Tell me , hewhew . 



K now aku tengah cuba nak bahagia kan hidup aku . Aku dah penat menangis . Dah penat kene buat dengan orang . Dah penat ituu dah penat ini , swear ! Aku penat dengan semua ni . Sekarang baru aku sedar yg jadi manusia kita tak boleh jadi lemah sangat . Jangan tunjuk yg kita ni terlalu lemah . Sebab orang lain akan ketawa bila nampak kita ni lemah , mereka akan rasa yg mereka lah jagoan . So the conclusion is aku kene kuat walau ape pun yg berlaku . Kan ? Nowadays kita bukannya boleh mudah percaya sangat dekat orang . Kekadang kawan baik yg disangka bestfriends forever lah , sampai mati bersama lah , susah senang bersama lah pun boleh tikam kita dari belakang kan ? Aku sedar sepatutnya aku kene lebih berhati-hati dalam semua hal , jangan sampai kita yg jadi mangsanya nanti . Sekarang baru aku sedar , ramai lagi orang yg sayang aku . Kalau dulu aku asyik rasa ahh semua orang pentingkan diri sendiri . Semua egoo ! Takde pun orang nak kesah pasal aku . Tapi Allah maha adil , and now banyak orang tanya pasal aku , semua bagi semangat dekat aku . Family aku , kawankawan aku , yes aku sayang mereka . Ain Farhana kau bolehh , ain farhana will start new life . Yeaahhh , aku nak happykan semua orang , aku nak belajar pandaipandai taknak dah nakal nakal macam duluu . Haha aku nak jugak dapat result yg bestt , hikhikhik . Come on ainn , PMR next year . Kau tak boleh main-main lagi . Wish me luck :')
Assalamualakum , byeee (:

Old things | New things