Yeyenn Dzarif
Princess ♥
 photo 1426709_642674195795910_690669622_n_zpsb1812d11.jpg
Yeyenn. Malaysia

Entries About Linkies Stuff


Tagboard
.Put your cbox code here .

Credits
Template : Diana Adriana
Basecode : Dinie Hanani
Intan Aqilah
Best view : Google Chrome

Thursday, December 8, 2011 | 10:54 PM | 0 Awesome People




Kau ingat tak mase dulu mula-mula kita kenal ?
Kau ingat tak yg kau suka sangat geletek aku ?
Kau ingat tak mase kau cuba cabar aku ?
Kau ingat tak kau selalu mintak aku belanja ?
Kau ingat tak yg kau macam meroyan bila aku taknak balik sama-sama dengan kau ?
Aku harap kau ingat :')


Kau tahu ape aku rasa masa kau hantar text macam tuu ? Kau tahu aku macam orang tak betul, menangis teresak-esak bila kau cakap macam tu . Kau lupa aku siapa dah . Kau ingat tak yang kau ada janji , kau cakap macam ni " walaupun ape pun jadi, benci mana pun aku dekat kau, benci mana pun kau dekat aku, kita tetap kawan forever " . Kan ? Now, kau lupe semua tuu . Kau dah tak ngaku kita kawan , just sebab cousin kau tu je kan ? Dulu pernah dah kita gaduh pasal ni, tapi dah settle, kita dah berbaik semula . Now, ungkit balik pasal ni kenapa ? Aku tak pernah suka pun cousin kau tuu, sikit pun tak . Weh , just sebab tuu kau dah taknak ngaku aku kawan kau kan ?  Ya Allah, aku sayang kau wehh , kau tahu aku rase macam dah takdakk kawan lagi dah sejak kau ngaku aku bukan kawan kau . Tolonglah, aku nak kau balik T.T

Kita kawan dah lama, aku suka main gosip-gosip dengan kau semua. Aku rindu yang dulu. Aku tak faham kenape orang yg aku sayang semua makin hari makin pergi ? Deyy, tak adil lah macam ni . Tolonglah, datang balik dalam hidup aku . Sikit pun aku tak pernah nak benci kau sayangg . Tolonglah, kau kawan aku sampai mati . Kita dah janji kan ? Kau suka lupa . Aku harap kau sedar . K assalamualaikum :')



 " PUTUS KAWAN LAGI SEKSA DARIPADA PUTUS DENGAN BF / GF "


Old things | New things