Yeyenn Dzarif
Princess ♥
 photo 1426709_642674195795910_690669622_n_zpsb1812d11.jpg
Yeyenn. Malaysia

Entries About Linkies Stuff


Tagboard
.Put your cbox code here .

Credits
Template : Diana Adriana
Basecode : Dinie Hanani
Intan Aqilah
Best view : Google Chrome

Friday, January 20, 2012 | 10:55 PM | 0 Awesome People
Hai and assalamualaikum everyonee :*  Hikhik 


Semalam aku pergi sekolah balek petang tuu , sebab kene siapkan kerja kayuu . Hm tak sukee . Tahun ni aku tak tahu kenape payah benorr aku nak siapkan kerja kayu tuuu . Mase aku form-2 kan sehari je dah siap . Haaaa menyampahh lah bila dah jadi budak besar ni . Hahahahak . Balik sekolah tengah hari tuu diorang terus stay rumah aku jee . Fuhh fuhh . Lepastuu pergi sekolah balek dalam pukul dua . Pergi jalan kaki . Lekk ahh kan rumah aku dekat je ngan sekolah . Hahhaha ;p  Aku dengan nad jalan laju laju bebb . Hm sebab dah nak hujan , tengok awan dah gelap . Yg nysa dengan eika terkedek kedek . Malangnya asyik kitorang je dapat malang . Haa paham dakk ? Kalau tak pergi google . Tengah focus jalan tuu tetibe anjing ni gongg gongg sebelah aku . Muncul macam hantuu . Terkejut gilaaaaaaaa . Jantung aku rase macam dah nak berhenti je . K tipuuuuuu -.-  Aku dengan nad dah nak nangis kan , takut kene gigit ngan anjing . Yang nysa ngan eika bolehh ketawa kan . Memang kwajakk . Then kitorang jalan laju laju lagi , Lari lari semuaa sebab hujan renyai dahh . Yg tak aci nyee , diorang yg jalan lembab kat belakang boleh ade orang tumpangkann . Geram gilaa aku . Haha yg geramnyee orang yg tumpangkan diorang tuu jiran aku . Diorang tak kenal pun pakcik tuuuu . Ishh ini tidak adil . Aku dengan nad sabar je kannnnnnn . Then akhirnyaa sampai jugakk sekolahh . Hahahha k tak lawakk . 



Cee tekaa mana akuu ? Jeng jeng jengggg *



Nad tuu sebenarnyaa sama je tinggi dengan aku , tapi dia ngade nak panjat atas batu tuu :p



Hmm gambar ni aku menyampah . Sebab dah terang-terang aku yang paleng ketot sekali :'(
*eika macam gengster .


Semenjak ni aku dah selalu naik bas luar je bila balek sekolah . Ehh best pewwww . Hahahakk selalu singgah SevenE dekat setia tuuuu . Hmm selalu beli coklet ke dekat situu . Hihihikk . K selamat tahun baru cina terutama untuk Shaun . Hmm kenape you pindah shaun ? Sedihhh tauu :'(  Dah tak dapat nak tengok shaun setiap hari macam tahun lepass . You sekolah td2 setahun je kann , hmmm sedihh . Okayy imissyouu :*


Old things | New things