Yeyenn Dzarif
Princess ♥
 photo 1426709_642674195795910_690669622_n_zpsb1812d11.jpg
Yeyenn. Malaysia

Entries About Linkies Stuff


Tagboard
.Put your cbox code here .

Credits
Template : Diana Adriana
Basecode : Dinie Hanani
Intan Aqilah
Best view : Google Chrome

Tuesday, January 3, 2012 | 2:17 AM | 0 Awesome People
Hai and assalamualaikum (:


Wuwuwu besok dah nak sekolah dah kan ? Ohmygodd . Nak nangis rasa . Aku rasa macam baru semalam je dapat cuti . T.T  en en ? Seriously aku tak ready langsung nak naik sekolah . Rasa macam " alah , malas ah nak bangun pagi , malas ah kene balik sekolah lambat , malas ah nak belajar :p " Hahahak . Eh mana boleh cenggitu , PMR woiii . Habes kene leter ngan ibu kalau tak belajar . And dah tak boleh online hari hari dah :'(  seminggu tiga kali je ibu aku kasik . Adil ke cenggitu ? Sebab dia boleh online setiap masa , sebab dia yg konker laptop ni bila anak anak dia sekolah . Sangat tak aci okay ! 

Kepada batch 97's , goodluck okay . Study smart not study hard . Weeeeeee :D  Insyallah korang kan semua pepandai . And for batch 95's goodluck SPM . Belajar leklok . Tehehehe . Lol aku tak sabar ni nak habes sekolah then belajar dekat universiti pulokkk . Dekat u macam best jer , boleh pakai baju apa apa je , haha mamat pun banyak :p  k gatai . 






Wuwuwuuuu malas nya nak pergi sekolah . Kalau boleh nak cuti lagi sebulan . Boleh dakk ? Wake up ain , PMRRRRRRRR :\  And alhamdulillah , hari ni aku get better than yesterday . Aku dah boleh terima yg dia dah tak ada lagi . Hari hari aku doakan kau tau Hazim . Kalau rindu aku datang lah dalam mimpi aku k . Aku tunggu :') Hehe . Hazim , insyallah aku kuat . Aku cuba . Lagipun aku dah ada kengkawan yg selalu buat aku rasa happy nanti . Eh besok . Hehe aku rindu kawan aku je , tak rindu sekolah pun . 

Selamat kembali ke sekolah everyone . Belajar betul betul kay , jangan banyak main . Nanti nyesal macam aku ni haa , haha . Goodluck , jangan nakal kat sekolah , nakal banyak tak ape :')  Kboboii .



Lots of love , 
Farhana Dzarif   

Old things | New things