Yeyenn Dzarif
Princess ♥
 photo 1426709_642674195795910_690669622_n_zpsb1812d11.jpg
Yeyenn. Malaysia

Entries About Linkies Stuff


Tagboard
.Put your cbox code here .

Credits
Template : Diana Adriana
Basecode : Dinie Hanani
Intan Aqilah
Best view : Google Chrome

Sunday, January 8, 2012 | 12:53 AM | 0 Awesome People
Hai and assalamualaikum . Weeeehehehe :D

Rinduuu belog ni . Dah lama tak post . Yelahh dah naik sekolah , online pun seminggu tiga kali je bukak . T.T  sokay sokay , orang lain semua dah story pasal first day school . Aku ketinggalan . K wa kesah pewww :p  

First day school, macam biasa aku bangun dengan malas yang teramat kerana aku berasa cuti baru sehari tetiba kene sekolah balek . Ouchhh sungguh terseksa . Dah siapsiap pakai baju sekolah terus tunggu van sekolah dekat luar . Aku jarang sarapan pagi . Hm sebab sebab ........... k lepastuu sampai sekolah . Anyway tahun ni adek aku dah sekolah menengah so pergi sekolah dengan dia lah . Hm macam menyebok je die tuuuu . Hahahahak . Sampai sekolah terus pergi dataran sebab dekat bustop tu dah macam sardin dalam tin yg belum masak . Ish ishhh . Kelas aku beratur paling tepi sekali . Ni paleng aku tak suka . Sebab kalau nak tengok cikgu bercakap badan kene tegak then kepala kene pusing kiri selama beberapa minit lah . Agak lama . Lagi lagi bila cikgu yg pegang mikroponnnn tuu kuat membebel . Hm nasib . Dah teleng kepala akuu . Then masuk kelas masing masing cepat cepat nak chop tempat duduk . Sayangnyaa aku orang last yg dapat masuk kelas . Jadi tak dapat nak duduk bawah kipas . Sobb sobb aku kene duduk belakang sekali tepi tingkap . Yee aku benci bila kene duduk tepi sekali . Ahhhhh tapi takpe aku dapat duduk ngan twin aku balek . Hihikhikk . 

Then masa rehat pulak , aku rasa aku macam budak nerd tau . Sebab first time aku rajin bawak botol air pergi kantin waktu rehat . Dengan kasut hitam yg paleng aku benci . Aku tak suka pakai kasut hitam kerana aku rasa macam aku pendek . Hm pendek sangat . Pergi kantin dah takde tempat duduk . Kantin pun dah macam sardin . Then aku nampak budak form one tu bangun nak beli air aku terus duduk tempat dia . Bila dia datang balek , dia macam sedih sebab tempat dia dah kene amekk :p  Haha kasihan . Buat minggu first sekolah ni aku tak beli lagi air kat kantin . Kalau aku datang nak beli air je mesti abang kantin tu bagi aku air soya . Tak sempat nak cakap dia dah bagi . Sebab asal aku nak beli air je mesti air soya . Takde air lain . Hahahaha k sukehati aku lewwwww . 

Thennnnnn balikkkk . Wuwuwuwuwuuuu aku suka . Balik je aku solat , makan then terbongkang . Haha ya ampun penat sangat tau . Dah lah hari first sekolah homework dah banyak . Haihhh nasib lah budak sekolah kan . K nak bagitahu ni . Hm ayah aku tak kasik aku dudk asrama lepas pmr nantiiii . Sedihnyaaaaaaaaa , aku nak sekolah teknik . Tapi ibu pulak cakap tak payahhhh . Macam nak bunuh diri je rasa . Haha perasan , pmr pun tak amek lagiiii :p   



TitEww CukEwww pAkaI bAjuu AngRyy BirDsss . AhaKsSS . Hahaha . 


Act ni baru balek dari main bowling kat Daiman Bowl . Ehh aku tak main pun . Tengok ayah and pakcik aku lawan . Ehemmm aku jumpa mamat hensem . Hensem sanaddddd . Hahahahakk dia pakai jaket warna purple tauu . Ya allah omeyynya . Dengan bawak dslr dia tuu , hm jealoussss k . Lepastu dia main jeling jeling kat aku , aku pun juling juling ah dia balik . Hahahahak shoo sweet , sayangnya tak sempat nak kenal . Sebab dia dah balek duluu . Hahaha then terserempak budak sekolah aku . Ahh shebokk je . And abang abang yg kerja dekat Daiman pun ohsemmm . Hahaha gataiii giloooooo :p  K penat ah . Boboiii . 



Lost of love , 
Farhana Dzarif    

Old things | New things