Yeyenn Dzarif
Princess ♥
 photo 1426709_642674195795910_690669622_n_zpsb1812d11.jpg
Yeyenn. Malaysia

Entries About Linkies Stuff


Tagboard
.Put your cbox code here .

Credits
Template : Diana Adriana
Basecode : Dinie Hanani
Intan Aqilah
Best view : Google Chrome

Friday, January 13, 2012 | 9:31 PM | 0 Awesome People
Hai hai and assalamualaikum c:

Hmm hmm rinduuuuuuuuunye nak updatee blog . Tetapi memalas nak sign in . Hihihik . Dah seminggu lebih kan sekolah bermulaa . Wuwuwuuuuu mood belajar tengah down sekarang . Hmm serious macam malas benohh nak belajakk , hm ain pmr ain . Ingat siket . Sebenarnya banyak sangat nak type dekat sini tapi bila dah pegang lappy ni terus blank . Selalu cenggituuuuu :'(  

Sekarang kan kan , semua orang dah taknak kawan dengan aku . Semua dah lari dari aku . Hm semua tak sayang akuuuuuu :'( Tacingg ah cenggini . Semua dah taknak amek berat pasal aku . Hm yelahh siape je yg boleh tahan dengan annoying aku ni . Hukhukhukkkkkkk . Sedih gilaaaaaaaaaaaaaaaaa . K foinee aku bawak diri je lepasnii . Aku dah taknak tegur sesape . Cuma kalau korang tegur aku dulu baru aku layan . Hm tapi takde sapenyee nak tegur aku en en ? Kbaii . Hahaha dah ngarut dah kat sini . 





Jangan cakap aku gedik sebab aku memang gedikk . Lulllzzzzz ;D


And and and for MR I , chehh chehh , hahahak . Kthanks alot ahh sebab selalu layan ain kan . Selalu dengar problem ain . Cewahhh , haha sebab kepala awak pun sama gilaa macam sayee . Hihihik . Lalalala thanks againnn :) Im happy with you . Chehhh .

And semalam kan nampak anak nazri baru balik solat jumaat . Wuuuuu hensem sehhh , haha ingat dia dah pergi PLKN rupenye belummmss. And iman ada cakap dia kirim salam tapi mase tuu aku macam blurr , sapelahh faiz ni then bila ingat balekk ohh anak nazri letewww , hahahaha . K penat mencarut . Boboii ;p



Lots of love ,
Farhana Dzarif   



Old things | New things