Yeyenn Dzarif
Princess ♥
 photo 1426709_642674195795910_690669622_n_zpsb1812d11.jpg
Yeyenn. Malaysia

Entries About Linkies Stuff


Tagboard
.Put your cbox code here .

Credits
Template : Diana Adriana
Basecode : Dinie Hanani
Intan Aqilah
Best view : Google Chrome

Sunday, January 22, 2012 | 1:11 AM | 0 Awesome People

Hello.








Today is awesome day. Heheww , harini family aku semua pergi jemputan kahwin anak sepupu ayah . Anak sepupu ayah tuu kan die kahwin dengan orang singapore . Lol aku tengok kan orang singapore ni memang badan semua besar besakk ekhh ? Hahahak . Dah lah tetinggi, macam monster dah aku tengok . That moment bile aku pergi majlis kahwin tuu kan aku rase macam haihh bestnyee bila kahwin nii . Hihi serious aku rase macam tak sabar nak kahwin . Lullss gatal :D  Then time pengantin tuu makan dj tuu bukak laguu romantik tuu kan . Aww shoo shweet <3 Hihikk . Hmm hmm sapoolahh yg malang jadi laki aku nanti . Hihihi ehh untung tauu kalau dapat akuu . Sebab aku ni romantik orangnyee okayy :p




Then dah habes majlis tuu semua kitorang balek . Sampai jee taman daya nampak banyak kereta polis bawak laju gilee bapakk ahh . Rupenyee diorang kejar kereta proton perdana tak silapp . Kalau nak tahu taman daya ni dah macam bandar tauu, serious . Hihihik macam macam adooooo .




*Ehhh tadi aku nampak budakk hensemm gilaa omeyy dekat majlis kahwin tuu tadi . Hmm muke die like AH sikett , lullss hensem putihh . Tapi hmm dapat main sesenyumm je :'(    Kbobooiii . 

Old things | New things