Yeyenn Dzarif
Princess ♥
 photo 1426709_642674195795910_690669622_n_zpsb1812d11.jpg
Yeyenn. Malaysia

Entries About Linkies Stuff


Tagboard
.Put your cbox code here .

Credits
Template : Diana Adriana
Basecode : Dinie Hanani
Intan Aqilah
Best view : Google Chrome

Tuesday, February 21, 2012 | 1:35 AM | 0 Awesome People
End.
____________________________________________________


Just think again again and again. Now, it's over. Finally i've done forget all about my past.

Sebenarnya saya langsung tak faham dengan semua ni. Saya rasa saya macam dah tak kenal awak sebab saya selalu tiap hari dan masa cuba untuk lupakan semua tentang kita dulu. Apa yg selalu awak buat dekat saya, nasihat dekat saya, selalu saya cuba untuk lupakan. And last saya selalu berharap yg awak takkan muncul lagi dalam life saya. But why ? Awak selalu ada depan mata saya, cuba pikat hati saya balik ? Please . Hati saya untuk awak langsung dah takde . Siket pun tak . Please go away from me, neither your shadow. Please.

Sejujurnyaa, ya memang awak banyak ubahkan sikap saya. Sejak saya dengan awak, awak dah ubah saya jadi seorang yg kene belajar menyayangi orang lain. Belajar menerima kekurangan orang lain. Belajar memberi ape sahaja dengan hati yg ikhlas . Saya ingat semua tuu . Dan dengan awak lah saya selalu rasa macam awak yg paling terbaik buat saya dan no one can replace tempat awak. Tapi saya silap. Even dengan awak saya selalu rase disayangi, dihargai. And dengan awak lah hbungan paling lama yg saya pernah ada. Dan walaupun awak lain dari lelaki yg lain, tapi disebalik kesangkaan saya semua tuu , awak memang sama je dengan mereka. Sama.

Kenapa perlu muncul lagi ? Stop lah stalker saya selama ni, yee kalau sebelum ni awak selalu dapat tengok saya dekat sekolah , and now you're not. Please jangan selalu muncul depan mata saya. Setiap hari ade sahaje orang yg cerita tentang awak dekat saya. Perlu ke ? And sejak tuu awak selalu texting saya. Call saya, and sebanarnya ape yg awak nak dear ? Pleasee , saya nak lupa tentang awak . Yg lepas biarlah lepas . It's finally over.



-----------------------------------------------------------------------

Old things | New things