Yeyenn Dzarif
Princess ♥
 photo 1426709_642674195795910_690669622_n_zpsb1812d11.jpg
Yeyenn. Malaysia

Entries About Linkies Stuff


Tagboard
.Put your cbox code here .

Credits
Template : Diana Adriana
Basecode : Dinie Hanani
Intan Aqilah
Best view : Google Chrome

Tuesday, February 7, 2012 | 5:34 AM | 0 Awesome People
Hai and assalamualaikum :)

Hmm hmm aku rasee kenn macam dah lame je aku tak update blogg ni , ahakzz . Hikhokk ;D  Sebenarnyaa aku rinduu sangat dekat besties aku sorang ni . Aku rinduu kawan sekolah rendahh . Olehh sebab aku terlalu rinduu diorang sampai terbawak bawak dalam mimpi . Hmm macam nak nangiss :'(  Akuu nak jumpaa diorangg . Yang paleng aku nak jumpa and memang nak sangat jumpa , kawan aku eno namanya . Ehh tak , tuu nama gelaran diaa jee :p  Kitorang kawan dari darjah satuu , dia lahh yang setia dengan aku sampai sekarang . Aku rindu dia , seriouslyy :'/



Wahidah omeyy wahidah cantek wahidah kecik hmm semua wahidah ahh kan . Seriously kite rindu awak cecangat nieww :'<


Wahidah selama kite berkawan kan , susah kan kite nak gaduh lelama. Paling lama pun seminggu je sebab awak marah kita sebab kita dapat naik kelas kedua mase darjah 5. Then kita dengan awak dah takk sekelas dah . Awak merajuk dengan kita tapi last-last kita baik balik kenn ? Awak mane bolehh takde kite :p Hahaha. 



Wahidah lepasni siapa nak teman kita macam duluu ? Siapa nak temankan kita pergi mane je kita nak pergi ? Siapa yg nak layan karenah kita lagi ? Siapa yang nak teman kita beli makanan dekat kantin ? Siapa lagi yg baik hati nak belanja kita beli biskut dekat kantin tuu ? Siapa nak teman kita usik-usik cikguu Shamsiah lagi ? Siapa lagi nak tolong backup kan kite kalau ade orang tak puas hati dengan kita ? Siapa nak layan kita main gosip-gosip ? Kita rinduuuuuuuuuuuuuuu semua tuuuu :'(  *nak nangis dah nii .


Nurwahidah bt Md deli,
Ingat lagi takk awak yang tegur kita dulu mase kita baru masuk sekolah rendah tuu ? Masa kita darjah satuu awak yg tegur kita dulu sebab awak memang peramah . Hmm kite takk kan . Duluu kita ikat rambut sesama, beratur sesama, pergi tandas mesti bersama, tak pernah sekali punn kita pergi kantin tak bersama kan ? Kalau awak tak pergi kantin sebab awak nak pergi library punn mesti kita ikut awak jugak kan ? Even perut kita dah berbunyikk macam-macam lagu dahh . Heheww , sebab kita mane boleh takde awakk . Ingat lagi takk kita jadi pustakawan samasama ? Then kita berhenti pun sama sama . Ingat lagi kita main berhenti je, tak inform dekat cikgu punn . Hehew , and kita selalu buli budak junior kan suruh diorang je yg bertugas dekat kaunter . Haha , kalau masuk kelas lambat pun kita masuk lambat sama sama . Satuu sekolah tuu semua dah tahu yg kita dengan awak memang kawan baik dahh , macam kembar dah . Then awak selalu jadi spy fazrul untuk kita , sebab awak tahu kita suka si joker tuu . Hikhikhik . Lol kite rinduuu awak sangat ni :'/




Muka awak dari darjah satuu sampai sekarang tak pernah berubah . Maintain comel je, jealous :'*  And awak yg selalu faham kita , serious takde orang punn yang macam awak , takde seorang punn . And kite harap awak tak tinggi dari kite kayy ? Hikhokk . And jyeahh kite sama sama exam tahu ni , Nurwahidah meloveeechuuu :'*




Old things | New things