Yeyenn Dzarif
Princess ♥
 photo 1426709_642674195795910_690669622_n_zpsb1812d11.jpg
Yeyenn. Malaysia

Entries About Linkies Stuff


Tagboard
.Put your cbox code here .

Credits
Template : Diana Adriana
Basecode : Dinie Hanani
Intan Aqilah
Best view : Google Chrome

Saturday, February 18, 2012 | 10:29 PM | 0 Awesome People
Hai and assalamualaikummmm ! Lullzzz ~

Sebenarnyaa saya nak cawngat udpdate belog nih. Huhukkk tapi saya asyik terlupa nak sing in. Sekarang saya dah rasa rasa rasa peshbukkk saya bosan -.- Dah tak beshh ahh :p  Act saya nak delete facebook saya yg sekarang ni, tapi saya tunggu lepas birthday saya. Sebab ? Hmm ade ahh :'D  Sooo pleasee add facebook saya lagi satu ni http://www.facebook.com/heartselmoo , k mekacehh . Tolong ahh add :'(  Saya tak larat nak add semua friendlist saya , kpleasee :'/   


Mase hari rabu lepas kann saya ade latihan larian daya. Hmm penat sangat. Dah lah habis kelas lambat. Dalam 2.50 , then latihan start dalam pukul tiga. Berapa minit je saya dapat rehat ? Tupuunnn masa untuk tukar baju sukan and tudung segalaa . Nak makan ? Hmm taklehh saya takleh makan sebelum lari . Lullszz saya ni pelikk :p  Tapi cikgu bagi chance kitorang boleh masuk pukul 3.30 paling lewat . Auumm sayangg cikguu . Hahahahakk . Then pergi je dekat rumah ungu , tengok alahai siketnyaa orang yg datang. Biaselahh ni latihan je saya yg rajin sangat nak datang. Then perempuan kene lari duluu. Yang aku kene lari sensorang. Kawan aku yg sorang dah kat depan, nak tunggu yg lain diorang semua jauh dekat belakang . Saya tetengahh. Lari sensorang ahh . Sedihh woii . Then sampai je sekolah, hmm guess what . Diorang semua tegur aku sebab muka aku merah gilaa , kan aku dah cakap aku ni pelik sikit . Aku memang tak boleh kene panas , lagi lagi tambah dengan penatnyaa aku lari, amekk ahh kan . Then yg si syafiq tuu boleh cakap cenggini kat kite " Ainnn pakai blusher " , hmm bengang weii . Dia tuu memang kerja nak nyakat akuu je . Sedihh :'(  Cikgu pun tegur cakap muka aku merah padam dahh . Wuuuuuu , ni yg takmohh lari lagi . Tapi shafiq suruh datang , lepastuu nanti ade ahh kerja dia nak nyakat aku lagii . Menci ahh mencii :'/  


Balik aku balik naik bas luar . Weeeee tapi tak best . Hahahah dahlahh kene hujan selebat-lebat tidakk . Habis phone aku rosakk dah :(  So guna phone lama . Balik tuu memang basah lukus lah kan , beg basah , semua basahh . Lepastuu boleh pulak satu bas lagi dengan syafiq , memang panas . Hiikkkhokk -.- Btw aku berbual sekojap dengan si I masetuu dekat sekolah . Weeee happynyaa :'D haha ngadee . Lol aku bosan . Kbai .



-------------------------------------------------------------------


Old things | New things