Yeyenn Dzarif
Princess ♥
 photo 1426709_642674195795910_690669622_n_zpsb1812d11.jpg
Yeyenn. Malaysia

Entries About Linkies Stuff


Tagboard
.Put your cbox code here .

Credits
Template : Diana Adriana
Basecode : Dinie Hanani
Intan Aqilah
Best view : Google Chrome

Friday, February 3, 2012 | 1:10 AM | 0 Awesome People
Im Sorry.






Awak.
Tak pernah sedikit punn hati ni ade perasaan benci dekat awak. Even duluu memang kite pernah bersama, sayang menyayangi antara satu sama lain . Sedarlah , itu semua dulu. Walaupunn kita dah tak ade ape ape relation tak bermakna saya nak benci awak sampai macam tuu . Cukuplah beritahuu semua yang saya bencikan awak . Langsung tak . Dan memang tak . Cukuplah .

Tolong ingat kata kata saya. Kalau ada seorang wanita datang dan menyinari hidup awak, membuat harihari awak bermakna, dan jika awak cintakan dia , jagalah persaannya . Jangan lah sesekali menyakiti hatinya. Hati seorang perempuan amat sensitif. Ketabahan seorang wanita tak boleh menandingi ketabahan seorang lelaki. Jika seorang wanita ituu mula mengeluarkan airmata ingatlah . Ketika ituu dia sudah tiada daya untuk menghadapi masalah ituu . Wanita memang insan yang lemah . Percayalah dan jagalah dia sebaik baiknyaa . 

Awak.
Manusia diciptakan berpasangan . Dan jika kita memang tiada jodoh dengan seseorang ituu dan bila suatu hari kelak kita bertemu dengan insan lain , lupakan lah yang lama . Kerana ituu semua hanya kisah silam . Saya percaya yang awak boleh jumpa dengan yang lebih baik malah jauh lagi baik dari saya . Insyallah . Dan tolonglah ingat yang saya tak pernah benci awak . Im always pray for you dear :)


Old things | New things