Yeyenn Dzarif
Princess ♥
 photo 1426709_642674195795910_690669622_n_zpsb1812d11.jpg
Yeyenn. Malaysia

Entries About Linkies Stuff


Tagboard
.Put your cbox code here .

Credits
Template : Diana Adriana
Basecode : Dinie Hanani
Intan Aqilah
Best view : Google Chrome

Friday, February 24, 2012 | 12:40 AM | 0 Awesome People
Me.
_____________________________________________________


Hai and assalamualaikummmm uolsss . Hihikk .

Tenenene saya winduuuuu blogg saya muchhh :'* uhukkss . Actually saya runsing ahh , cehh lagi nak runsing. Hahahakk . Well saya nak taip jugak dekat blog saya. Uollss yg dekat luar tuuuuu haa yg tuuuu saya nak bagitahu ni , yess memang dulu saya tak bertudung. Seriously saya cakap saya memang tak bertudung. Kalau pakai pun kekadangg jeg . And saya start bertudung sepenuhnyaa tahun lepas tengah tahun . Sejakk tuu kalau keluar saya memang pakai tudung. And and saya tak tahu lahh kenapa kan dengan mereka yg ishh kalau boleh gua nak tembak lubang hidung dia tuu , take note . Saya pakai tudung bukan sebab berfesyen or what. 


Saya pakai tudung sebab dah memang kewajipan kan. Saya bukan baik sangat nak cakap hal ni. Ehh saya macam orang lain jugak yg selalu buat salah , buat dosa . Terngumpat orang sana sini, termaki orang , tercakap benda yg tak sepatutnya but pleasee ahh . Jangan kata saya pakai tudung sebab nak berfesyen menunjuk sana sini. Memang orang yg pakai tudung pun kekadang mulut longkang jugakk, buat perangai yg tak senonoh sebab no one perfect. Lagi sekali, takde seorang pun yg sempurna. Apa yg baik datang dari Allah, yg buruk mungkin dari silap kita sendiri. Cehh saya rase dah macam ustazah pulakk :p Hihikk . 



Mukaa form two -.- 

Back to topic. Lagipunn rambut saya bukan lawa sangat untuk ditonjol dekat orang lain . Seriouslyy sebenarnya saya benci rambut saya sebab selalu kusut . Hahaha -.-  And bila saya pakai tudung, saya feel comfortable. Tak rasa rimas langsung and memula pakai mesti ahh rasa panas ape semua but percayalahh bila awak dah biasa, awak akan suka untuk pakai lagi . Ehh ? And one more, kekadang orang yg pakai tudung yg pandai berfesyen , cantik , boleh buat orang lain nak ikut cara dia. Banyak kali saya jumpa mereka yg baru mula pakai tudung selepas jatuh hati bila tengok orang yg pakai tudung ni cecomel belaka. Lelagi yg pandai bergaya dengan apa yg dia pakai. Look aweshammmm . Tak salah nak bergaya macam mana selagi kita tutup aurat right ? 





Saya tak kata yg pakai tudung ni semua baik, yg tak pakai tuu nerakalahh tempatnyaa . Ehh ituu semua urusan tuhan . Kita takde hak punn nak tentukan kebaikan or kejahatan seseorang tuu k. And saya rasa happy ahh sejuk je hati ramai kengkawan saya dah mula bertudung and mereka nampak lebih cantikkkkkk . Me shoooo jealouss :'*  Well kalau awak cakap saya pakai tudung just sebab fesyen, kenapa saya selalu jugak pakai tudung syria or bawal je bila keluar ? Ehh perlu ke awak cakap cantu ? Namoo ah bashh orang kalau tak tahuu ape kisah dia semuaa k . Ehh ayat saya dah macam keling paria dahh . Hahahahakk . But seriouslyy saya gitahuu , gegirl akan nampak lebihh omeyy and cantekk bila pakai tudung . Ishh kalau saya lelaki saya dah ishh , apesal comel sangat nihhhhh ?!!!!!! Hihihihikkk , lol k byebyeee (:



* ehemmm esok saya ada larian daya , jauh tuuu kene lari . Tapi saya nak jalan jeee , wuuuuuu . Ehh birthday saya ahad depan then hmm malang besoknyaa ada exam . Tak aciiiiiiiiiiiiii ahhh cenniiiiiii :'(

Old things | New things