Yeyenn Dzarif
Princess ♥
 photo 1426709_642674195795910_690669622_n_zpsb1812d11.jpg
Yeyenn. Malaysia

Entries About Linkies Stuff


Tagboard
.Put your cbox code here .

Credits
Template : Diana Adriana
Basecode : Dinie Hanani
Intan Aqilah
Best view : Google Chrome

Thursday, March 8, 2012 | 10:37 PM | 0 Awesome People
Anything.
___________________________________________________________________________



Akhirnyaaaa mood saya nak update blog datang balikk . Ohcemm. Pabila saya sedang mengelamun terlalu banyak idea datang mencurah mencurah . Seolah olah saya tengah tak sabar nak hupdate blog. Tapi bila saya mula pegang leptop, automatik saya jadi blank . O'oooww. Sebenarnyaa bukan ini yg saya nak berceghitaa. Tapii............sebab nafsu saya nak hupdate blog tak dapat dikawal even memang tak tahu nak luah pasal apa . Saya tahuu awak semua tengah menyampahh lagi nak muntah baca blog saya . Ehh kesah ? :p


Besok hari sabtu, PM nak datang tempat saya . Cehh hmm sebenarnyaa saya tak sabar nak tengok rosmah dia . Nak tengok berapa tebal rambut dia . Ehh jahatnyaa saya . Lol hahaha . K sebenarnya sekolah saya cuma kelas tertentuu je dapat pergi . Tu pun antara form3 and 5 jee . Then kelas saya tak ade . Tapi kalau nak datang jugak, cuma dapat markah koko je lahh . Tak dapat sijil . Tapi saya nak sijil jugakkk! Then pagi tadi puan maznah bagitahu yg semua terlibat . And kalau pergi dapat sijil and markah koko peringkat daerah . Yehoooooo! ehemm saya memang suka kumpul sijil . Piala tak . K korang kesah pulak kan . Haha. 



Hmm saya rinduuu shaun poh sayaaa! Seriouslyy . Kenapa seyy pindah sekolah . Kecik hati akuu ni . Kalau dulu asyik intai dia je . Now alen tan pulak :'D Btw both of them cute . Yg alen tuu budak terpandai dekat sekolahh . K saya dah banyak mengarut . Byeee toodles :'*

Old things | New things