Yeyenn Dzarif
Princess ♥
 photo 1426709_642674195795910_690669622_n_zpsb1812d11.jpg
Yeyenn. Malaysia

Entries About Linkies Stuff


Tagboard
.Put your cbox code here .

Credits
Template : Diana Adriana
Basecode : Dinie Hanani
Intan Aqilah
Best view : Google Chrome

Monday, March 19, 2012 | 3:48 AM | 0 Awesome People
Assalamuaikum guyshhh . Uhukss .

Well me nak coghitoooo eberything. Ahakss. Semalam hari ahad aku pergi majlis orang kahwin . Aku pakai baju pink dengan pashmina belang-belang baru beli senanyaa dekat ang ang ang sanaaaaa. Pashimnia tuuuu kiuttt sangat ahhh , aku geram then terus je aku rembat . Hahaha ehh aku bayar pakai duit aku sendiri kayy -..-  Then sampai je dekat majlis kahwin tuu kan , aku pening gila sebab aku pelik orang apa yg kahwin ni . Nak kata melayu memang ramai ahh kan tetamu dia melayu . Tapi banyak yg handlekan majlis tuu macam orang indon ke jawakkk tahh . Tapi sebb baik nasi dia sodapp . Hingga menjilat jarii *k ni tipuu . Rupanya isteri dia yg orang indon tapi aku tengok macam laki dia yg orang indon :p hahahaha . And dekat majlis tuu aku ternampak guy ni ohcemmm good looking O.o  He's wear kemeja kekotak warna biruuuuuu and rambut die ennn pashak pashakk . Hahaha aku tak tahu ahh kenapa aku macam gedik je taip cenggini :p  Tapi budak lelaki tuuu henshemmm :')



Aku tak faham , perlu ke adik aku mesti lagi tinggi dari aku ? -..-


Sabtuu sebelum ahad tuu aku pergi angsana . Jenjalan tapi adik aku yg dayana tuu tak ikut sebab dia ada masalah hmm ada ahh tuu , kang aku cerita menangis tak berlagu dia nanti . Lepastuu mengadu dekat ibu ape semuaa . Eee pastuu burukkan aku . K . Haha . And dekat angsana tuu aku singgah jap kedai camera , and dslr canon 1100D yg aku nampak duluu . And me was like O.o bilaa aku boleh dapat benda nii ? :'( serious aku nak sangat . And harga dia hampir dua ribuu ah baru boleh dapat . Well saya bukan anak orang kaya .So ada rezeki , dapat lahh . Hihihikkk . 


Minggu ni pulak minggu busy . Penat ahh . Selasa rabu khamis ada latihan sukan straight tauu . Then jumaat sampai sabtuu pulakk kene tidur sekolah . Paling menci ahh kalau tidur sekolah . Nak mandi payah . Mandi pun terpaksa macam mandi kerbau je . Tidur kene lambat , sebab ada Qiamullail . Besoknya sambut maulidur rasul . Tapi kene bersiap dari sekolah . And aku tak sukaaaa ahhh , tapi best duhh tidur dengan kengkawan . Ehh best ? Hahahaha k bai . And aku takde boyfriend . Motif ? Kbaii xD

Old things | New things