Yeyenn Dzarif
Princess ♥
 photo 1426709_642674195795910_690669622_n_zpsb1812d11.jpg
Yeyenn. Malaysia

Entries About Linkies Stuff


Tagboard
.Put your cbox code here .

Credits
Template : Diana Adriana
Basecode : Dinie Hanani
Intan Aqilah
Best view : Google Chrome

Thursday, March 29, 2012 | 2:21 AM | 0 Awesome People
Assalamualaikum.


Pertama sekali saya nak mintak maaf kalau post saya ni akan sakitkan hati awak berdua. Bukan ni niat saya. Kalau selama ni mungkin saya bosan bila single sebab takde orang nak layan karenah gila saya ape semua tapi sekarang saya dah lain. Saya lebih suka sendiri, lagipun saya ada kawan yg selalu sokong saya, layan kepala saya and diorang buat saya rasa tak bosan pun dahh. So saya sayang diorang tuu :') Uhukss.


Saya tahu awak berdua dah tunggu saya lama, bukan saya nak cakap ape , cuma saya taknak kalau tetiba saya dah ada orang lain and bukan daripada korang berdua yg jadi pakwe saya nanti korang benci, maki saya macam ape. Well me hate when that situation become . Lagipun dekat sekolah dah selalu terserempask apa semua kan? Heheee so please guys jangan paksa saya . Sekarang saya lebih prefer single. Hati saya dah tak ade untuk lelaki. Saya dah serik. And serik. Insyallah kalau ade jodoh ade lah . Ehh ? Haha. Saya mintak maaf lagi sekali kalau saya tak terima korang berdua. Me shoo sorry. Goodbyee :')




" Berkawan lagi kekal "

Old things | New things