Yeyenn Dzarif
Princess ♥
 photo 1426709_642674195795910_690669622_n_zpsb1812d11.jpg
Yeyenn. Malaysia

Entries About Linkies Stuff


Tagboard
.Put your cbox code here .

Credits
Template : Diana Adriana
Basecode : Dinie Hanani
Intan Aqilah
Best view : Google Chrome

Wednesday, March 14, 2012 | 6:00 AM | 0 Awesome People
Be strong.



Ehemmm hai and assalamualaikum :')

Ahh lameanyaaaa aku tak hupdate blog. Uhukss~ Rinduu muchh . Sebenarnyaa saya dah tinggi! Jelly pleasee <--- lari topik . Haha kbai .



Well semalam ada kawan aku mengadu macam hapeh dekat aku sebab dia tak sangka yg boyprengg dia buat lagutuuu dekat dia. Hmm macam perli aku jeg ni . Kkk aku tahu kau kuat kawan . Aku dah pernah lalui semua tuu . Aku dah rasa semua . So trust me kay beby :'*   


Actually akuu nak bagitahu, takpayahlahh membazir air mata engkau dekat lelaki . Well banyak lagi lelaki dekat luar dalam sana . Like people says " kumbang bukan seekor bunga bukan sekuntum" . Aku tahu lelaki ni semua berbeza characteristic dia. Maybe kau rasa takdee siapa bolehh gantikan dia . Tapi kau ingat wehh, apa yg terjadi dekat kau semua ni ade hikmahnyaa . Mungkin lepasni ada lelaki yg lebih bagus henshemm omeyy baik dari dia siape tahuu kan? Hihikkk . Lagipunn kita masih kecik lagi wehh , cehh *cakap orang konon . K sebenarnyaa aku suka single . But sometimes ade ahh boring jugak , yelahh . Siapa couple dengan aku mesti aku selalu buli dia . Hmm tengok sekarang, aku dah asyik buli adik aku jeeeeee -.- Tolonglahh kasihani aku , takde tempat dah nak mengaduuuu :'(   Bf one pleasee ? Hahahakk . K aku tak batak pun nak bf . Even ada yg ushaa , cehh usha . Tapi aku tengah malehh nak couple . So soghieeee ahh . 


Akuuuuuu dah jatuh cinta dengan Aiman Hakim Ridza . Alahhhh yg banila cekolat tuuuu . Ahakss ~ He's shoooo handshomeeee . Keneng diaaaaa lebat!!!!!!!!! Aku memey suka tengok orang keneng lebat yeahh . 
Takpeeee tak lama lagi dapat ahh kan ? Hahahak . K aku dah banyak mengarut dekat sini . So bababai . *lambai tangan*

Old things | New things