Yeyenn Dzarif
Princess ♥
 photo 1426709_642674195795910_690669622_n_zpsb1812d11.jpg
Yeyenn. Malaysia

Entries About Linkies Stuff


Tagboard
.Put your cbox code here .

Credits
Template : Diana Adriana
Basecode : Dinie Hanani
Intan Aqilah
Best view : Google Chrome

Monday, March 26, 2012 | 12:17 AM | 0 Awesome People

Blaaa blaa blaaa :'*
_______________________________________________________________________


Assalamualaikum kum ape kombet , bet ape betman , man ape mentol tol ape tolak . Kbai . Hahahaaa . Lamenyaaa tak hupdate blogg , ah aku ni tuu je point nyaaa , tak hebis habis . Eh kisah ? Haha. Yg macam aku cakap , kan aku busy minggu lepas . Berbual ada sukantara tiap petang , tapi aku pergi sekali je . Lagi dua hari tak . Aku ponteng stay kelas dengan echot . Ehemm , contohilah saya :p  

Nak cerita yg masa malam qiamullail tu kan kan kan , hmm kan , hmm kannnnnn beshnyewwwwwwwww! Itew ukeww angat . Uhukss . Eh serious ahh memey best . Malam tuu dengar ceramah dari lepas isyak sampai pukul dua belas tengah malam . How awesome . Hehe . And ustaz dia sporting gilaaa . Dia suka cakap serabai , selamat hari raya lah ape lahh , kelakar . And ceramah dia memang kene ahh kan dengan jiwa remaja sekarang . Haha sumpah memang best dengan ceramah dia . Tak mengantuk langsung pun aku . Cuma yg tak best dapat tidur dua jam je . Sumpah ngantuk gila . Tapi apeeee punn memang best :')  



Eika , me , anisa and tasha .


Gua sedar gua pendek , lu takyah nak cakap banyakk . Hahaha hmm acane nak tinggi cepat ekh ? Huwaaaa ;'(   And balik dari maulud tuu ibu ajak pergi KSL , tapi aku penat . Balik rumah terus lepak . Then ibu cakap pergi pukul 5 ahh . K pukul 5 baru pergi . Pestime kot pergi KSL . Yelahh baru bukak . Haha tapi tak best mana pun KSL tuu , like CS jugak lebih kurang tapi KSL lagi sempit ahh , sumpah nak jalan payah . 



Ayeen poyooo ayeen poyo :'*

Masa dekat KSL aku masuk kedai poster . Hmm guess what aku ternampak bnyak poster keychain batch sticker gambar Siwon wehhhhhhh!  Hmm lama kot dekat kedai tuu , aku susah nak pilih nak beli poster siwon yg manooooo . Last last amek poster SuJu jerrrrrr . Tapi comel siwon dalam tuu , dia pegang camera . Uhukss me melting :'D  

Then besoknya ayah ajak pergi The Store sentosa pulak . Dah lawa canggih dah tempat tuu sekarang . Kalau duluuu macam bughukk je . Haha . And pergi sana beli baju jeeee . Penat berjalan , makan ape semua , terus balik . 


Haahaha sila gelak yeee :p *pashmina dah bangang .



Bila takdakk boyprengg , acani lahh jadinyaaa -..-

And
and
and
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V



Hai , nama iteee comel :p Hahaha kboiiiiiiiiii .






Old things | New things