Yeyenn Dzarif
Princess ♥
 photo 1426709_642674195795910_690669622_n_zpsb1812d11.jpg
Yeyenn. Malaysia

Entries About Linkies Stuff


Tagboard
.Put your cbox code here .

Credits
Template : Diana Adriana
Basecode : Dinie Hanani
Intan Aqilah
Best view : Google Chrome

Sunday, April 22, 2012 | 2:46 AM | 0 Awesome People
Assalamualaikum .

Sebenarnya banyak sangat saya nak bercerita nak luahkan segala dalam blog nih. Tapi apekan daya, laptop rosak. Sedih sangat T.T  Tapi saya kesah ape. K dah stop. Masa hari sabtu minggu lepas saya pergi program intensif dekat Smk Taman Desa Tebrau. Sebenarnya tak dapat pergi pun . Sebab saya bukan dapat pun masuk intensif pagi dekat sekolah :'(  Tapi syukur alhamdulillah saya dapat pergi sebab ada kosong. Weheeeee. K . And sampai sekolah saya pergi dekat nisa and lissa. K tunggu diorang yg lembab gila kata nak datang pukul 7 pagi. And masetuu kadet polis pulak nak pergi sekolah permas jaya 2 lawan kawad and eika look shoo pwetyy muchh :'* hihikk eika kau memang lawa doe pakai macam tuuuu. Fine nanti dia kembang. 


Then sebelum bertolak puan jalinawati suruh bergambar duluu. And hmm sadisnyaa saya pendek. Berrgambar diri sebelah orang tinggi, memang buwokk ah gambar aku dekat situu. Then naik bas, semua berebut nak duduk belakang. Wakaka k tak lawak. K diam . Kbye -.-  Masa dalam bas best jugak leww tapi tak shawngattt . Uhukss. K akhirnya sampai dah dekat Smk tebrau tuuuu. Masa turun je bas tengok sekolah dia boleh tahan cantik, macam besar. Haha eksaited . Then bila dah duduk lama siket dekat sekolah tuu, hek elehh biasa biasa je pungg. Haha sorry. Masuk, pergi dataran, daftar and kene bahagi kumpulan. Ni yg tak best , pestime kot saya belajar sama sama dengan budak sekolah lain. Aku sensorang je dekat situ. Aku dah lah tak peramah, dapat kawan sekumpulan pun tak peramah jugak. So masing-masing diam -.- Tengok jadual dia, kitorang kena belajar subjek Bi, Bm and Sejarah. Satu subjek 2jam. And me was shooo terkezut. Haharr tak pernah pernah saya belajar lama macam tuu. And sebenarnya nak bagitahu yg program tuu best sangat! Serious k. Macam nak pergi lagi. 


And kaunselor dia tuu sporting. That time kitorang berkumpul makan tengah hari. And nad pulak tengah mengumpat cikgu sekolah mana tah. Kuat jugak dia ngumpat sampai kaunselor tuu tanya dia, " siapa garang " haha sebenarnya lupaa apa kaunselor tuu tanya. Kihkih. Then kaunselor tuu nyanyi lagu apetah guna mikropon and tak sampai berapa saat tetiba hujan turun. Haha sumpah berdekak gilaa. Dia nyanyi je hujan turun. Terus kaunselor tuu diam. And siap solat zuhur semua kitorang terus pergi kelas masing masing untuk slot 3 pulakk. And masa dekat program tuu saya ada minat dekat sorang budak neh. Tapi tak tahu nama dia. Kbai ;-(


Lastly sampai sekolah balik dalam pukul 4 jugak. Masetuu hujan and kitorang redah je balik naik bas luar. Singgah taman setia kejap, nak kacau orang date. Haha sumpah kelakar . Main berudu ape semua. Ekcelly diorang semua eksaited belajar sc bab4 sampai buat eksperimen dekat berudu . Haha k paham sendiri lah kan. And lissa thanks belanja cool blog.  Thanks much. 


Besok saya ada teknik menjawab paper geo. Balik pukul 4 and kelas KKQ takdakk. Haha yeahh. Kerja kusus satu hapee pun tak siap lagi. Jumaat ni dah kena hantar. And me sadis sangat sebab tak dapat ikut diorang pergi PWTC jumaat ni. Sumpah sedih. Adik je yg dapat pergi. Cikgu semua tak adil ~ and kbai :')

Old things | New things