Yeyenn Dzarif
Princess ♥
 photo 1426709_642674195795910_690669622_n_zpsb1812d11.jpg
Yeyenn. Malaysia

Entries About Linkies Stuff


Tagboard
.Put your cbox code here .

Credits
Template : Diana Adriana
Basecode : Dinie Hanani
Intan Aqilah
Best view : Google Chrome

Friday, April 27, 2012 | 2:19 AM | 0 Awesome People
Hati kata rindu. Otak kata jangan .



Bila aku terbaca meseg kau dulu, mesti aku rasa sedih. Sumpah. Aku tak dapat nak cakap ape lagi. Kita dah takde apa apa. Kau dengan hidup kau. Aku dengan hidup aku. Kita seolah-olah macam tak pernah kenal satu sama lain sekarang. Dulu kau yg berjaya curi hati aku. Dulu kau berjaya buat aku rasa sayang dekat insan macam kau. Aku mintak maaf kalau aku jiwang. Ini hanyan sementara.


Kau ingat tak janji kita ? Kau ingat tak apa aku pernah kata. Cukup sudah kalau kau ingat. Tak perlu di ungkit. Kisah kau dengan aku sama. Aku cuma boleh berdiam diri dan cuba lupakan semua kesalahan kau. Kadang-kadang air mata yg jadi teman hibur aku. Aku memang lemah. Yg aku tahu menangis menangis dan menangis. Tapi ingat. Itu aku yg dulu. Aku yg mentah. Sekarang aku kuat. Insyallah.


Jujur aku luahkan. Aku selalu teringat dekat kau. Tapi bila fikiran aku kosong. Dan aku juga tak faham. Kenapa perlu engkau ? Jujur. Aku tak pernah benci kau. Hanya bibir aku yg selalu berbohong. Terpaksa berbohong pada semua orang yg aku benci kau. Tapi hati tak pernah ada rasa nak benci kau. Bukan sebab aku masih suka kau. Tak. Aku cuma tak pandai nak benci orang. Aku tak tipu. 


Tatkala aku teringat akan kau, aku cuba istighfar banyak-banyak. Perlu ke aku ingat benda yg dah lama terjadi ? Aku cuba kuatkan diri. Dan alhamdulillah. Allah selalu mendengar doa aku. Cuma satu yg aku selalu berharap , semoga DIA jumpa kan kau dengan pasangan yg lebih baik lagi. Mesti lebih dari aku. Paras rupa bukan utama. Cukuplah sekadar boleh buat kau gembira :-)


Assalamualaikum. 


Old things | New things