Yeyenn Dzarif
Princess ♥
 photo 1426709_642674195795910_690669622_n_zpsb1812d11.jpg
Yeyenn. Malaysia

Entries About Linkies Stuff


Tagboard
.Put your cbox code here .

Credits
Template : Diana Adriana
Basecode : Dinie Hanani
Intan Aqilah
Best view : Google Chrome

Tuesday, June 12, 2012 | 2:49 AM | 0 Awesome People
Hello and assalamualaikum :) hehe lama gila tak post . Well ehemm saya rasa janggal. Uhukss :p


Minggu ni minggu banyak kali terkejut, pengsan, mati tercekik bila dapat result exam mid year. Gilaaa result saya macam hapeeee. Sumpah teruk :'(  Acanoo ni PMR dah tinggal berapa hari lagi. Sikap malas tak kurang-kurang. Lol. Btw alhamdulillah B.Melayu saya meningkat dari 'B' ke 'A' and alhamdulillah jugak markah sc saya meningkat. Even bukan A pungggg. Tapi markah B.Inggeris and arab menurun. Come on ayeen, pmr dah dekat -.-


And masa bulan 5 harituuu kan kan , sekolah saya paksa kitorang pergi seminar. Serious diorang paksa tau, sebenarnyaa ramai yg taknak pergi. Hahaha tapi semua kena paksa. Tapi pelajar yg terpilih jelah. Banyaknyaa tapi aku. Ehh kesah ? :p Haha.


Ad sampai sekolah pagi tuu terus pergi bustop sekolah. Saya datang dah lambat. Pakai baju kurung. Kihkih comel what :b  And kalau nak tahu budak perempuan yg pergi semua pakai kasut sepesen je. Cikgu paksa jugak -.-  And naiklah bas sampai UTM and me rasa macam dah budak 'u' okay. Hihihi. And sekolah saya paling ramai pergi seminar tuu. Yg lain datang bukan ikut sekolah. So kitorang dah macam konker dewan tuu. Lol sebenarnyaa tak tahu eja ' konker' tuu macam tu ke bukan. K kesah pulak hakoOoo.


Dekat sana, saya nampak budak lelaki ni. Comel k tapi pendek :b hahaha lagi pendek dari hakuu. Tapi comel macam......................comel sangat :')  Yg aku tak tahu malu suruh johan tanyakan nama dia nampak tak yg aku ni gatal ? Ehh nak tahu nama je punn :p  And dah tahu nama dia dah. So bahagialah saya. Hahahaha. Kstop.



Ya allah pendeknyaa hakuuu ~ ni masa first day and time nak balik. Saya nampak ehemm saya . Dia pakai jaket hitam. Hahahaha terasa pleasee :'*

 


Classmate saya. Sebenarnyaa ramai lagi udak laki yg pergi. Tapi konon semuanya malu nak amek gambar. Poyo kot . Well diorang awesome <3



Masa hari kedua  saya pakai baju warna purple ~ Haha k tak lawak -.- And masa hari kedua aku sedih kot naik bas macam nak nangis. Seminar tuu best sangat :'( and lepastuu tak dapat jumpa budak tuu dah. Ok redha ayeen. Ehh aku tahu post ni tah pape je lagipun aku dah lama tak post. Kejap aku kejap saya. Yg baca pun dah macam keling :p Haha ok assalamualaikum :')



jap.




Perlu ke adek aku lagi tinggi  ? Ibu lahniiii masa pregnant akak tak minum susu banyak banyak. Ehh ?
byee :'*
 


Old things | New things