Yeyenn Dzarif
Princess ♥
 photo 1426709_642674195795910_690669622_n_zpsb1812d11.jpg
Yeyenn. Malaysia

Entries About Linkies Stuff


Tagboard
.Put your cbox code here .

Credits
Template : Diana Adriana
Basecode : Dinie Hanani
Intan Aqilah
Best view : Google Chrome

Thursday, July 19, 2012 | 1:17 AM | 0 Awesome People
Hai assalamualaikum. Hehehe lamanya tak update blog. Ahh rindu angat :'*



Sebenarnya saya baru habis Pra-Trial. Hmm sekolah lain semua terus trial je. Tapi sch saya special siket -.- Hehehe tkpelah untuk kebaikan saya jugak. Kahkahkah k tak lawak pungggg. And saya sadiss result saya sangat teruk. Menurun. Ahhhh kalau lah saya ni memang budak pandai, kan sonang hidup. Whoaaaaa. Dah taknak cite pasal result. Sentap.

Saya tak sabar nak raya senanyaa. Hehe puasa pun tak lagi. Lekluuu puasa sabtu ni dah mulaa. Yeayyy! Tak sabar nak berbuka puasa dengan nenek saya. Hehehe nanti dia suka peluk cium saya. Awwwww nenek saya sweet much :b Ehemm dia comel tau. Putih melepak lagiii. Saya bukan nak promote nenek saya cuma aaahhh dia memang putih. Jealous.

Saya ni mangsa PMR. Lagi berape hari je. Hmm tapi result exam saya tetap teruk :'(  Acane nak dapat 9A ? Belajar bukak buku pun berkira. Haihhh well ayeen, wake up pleasee. Saya nak banggakan parents saya. Nak buktikan dekat cikgu saya boleh. Ehemmmm saya boleh! Hehe. Tapi ahhhh benci math sejarah. K fedaappp.

Well, entry ni macam bosan. Yelah dah lama sangat tak update blog. Ayat pun macam tah pape. Hhahaha kesah ? K entry mengarut tuuu comel. Assalamualaikum byee :'*

Old things | New things