Yeyenn Dzarif
Princess ♥
 photo 1426709_642674195795910_690669622_n_zpsb1812d11.jpg
Yeyenn. Malaysia

Entries About Linkies Stuff


Tagboard
.Put your cbox code here .

Credits
Template : Diana Adriana
Basecode : Dinie Hanani
Intan Aqilah
Best view : Google Chrome

Thursday, November 8, 2012 | 7:30 PM | 0 Awesome People

Hai. Assalamualaikum.


Post kali ni khas untuk student 3KAA. Kelas Aliran Agama.Ya kelas ni amik subjek Arab. Which is 'Bahasa Al-Quran'. Sepatutnya student kelas ni mesti alim, baik, sopan and sebagainya. But, kitorang jauh sekali. Haha :p Serious, attitude kitorang sama je macam budak kelas lain. Yg bezanya kitorang amik Arab. Kelas special. Takde kongsi-kongsi dengan pelajar petang. Hmm best. Sebab tuu boleh rilek tinggal buku teks bawah meja. Dah banyak kali kena sound pun still buat lagi. Ya. Kami degil. Sangat. Ehh. 



3KAA


1KAA, 2KAA until 3KAA. Kitorang tak pernah berpisah. Same class from form1. Diorang ni semua perangai gila-gila punya. Aku sayang 3KAA. Aku sayang. Well, bergaduh, perli, menganjing tuu semua perkara biasa. Kena buli pun perkara biasa. Sumpah. Lepasni mesti aku rindu semua ni. Rindu aku selalu kena buli. Botol air aku selalu cho sembunyikan. Pensilbox aku. Beg aku. And nad suka gantung kasut aku kat pintu bilik KH. Bila aku tak sampai nak amik mesti diorang ketawakan. Sumpah sakit hati. Pernah merajuk. Haha tapi tuuu semua moment yg paling best. Mesti aku rindu gelak tawa diorang. 



Ustaz K.

Ustaz Khairul our Arab teacher. Dia ajar kitorang dari form 1. Dari semua poyo-poyo sampai dah matang dah. Ustaz yg kenal kami. Kenal baik buruk kami. Kitorang punya nakal sampai satu hari tuu ustaz pernah menangis sebab kitorang. Ya Allah, rasa bersalah sangat. Aku pun tak tahu kenapa. Bila aku kena soal sikit dengan ustaz mesti air mata bergenang je. Tak tahu kenapa. Tapi bila cikgu lain marah aku gila-gila nak touching pun susah. Tak tipu. Cikgu paling aku sayang and 3KAA sayang, Ustaz Khairul :') Ehemm , ustaz ni dah banyak kali keluar tv. Takkan tak perasan kot. Surat khabar punnnnnnnn.


                     
Rindunyaaaaa cikgu Zalilah :'(


Our form2 form teacher. Sebenarnya cikgu ni garang. Seriously. Ramai dakdak cakap cikgu ni garang. Tapi bila dia dengan kitorang, susah nak nampak dia marah. Susah betul nak nampak dia marah. Masa tuuu last day dapat jumpa cikgu. Cikgu Zalilah dah pindah KL. Sumpah rindu. 



Jamuan form2. Cikgu Razali. Pun dah pindah.



Masa mula-mula daftar sekolah, aku kena masuk kelas KAA. Aku taknak. Memang aku taknak. Aku dah cakap taknak masuk. Aku nak masuk kelas biasa je. Tapi ustaz K cakap, cuba masuk dulu. Kalau tak ngam jugak boleh minta keluar. Aku taknak sebab ada subjek arab. Aku tahu aku tak boleh bawak punya. Tapi kena paksa. Aku masuk KAA tak rela. Then bila masuk je kelas tuu, ramai budak aku kenal. Sebab satu sekolah masa sekolah rendah. Aku ni jenis pendiam. Aku bercakap bila ada orang tegur aku. Bukan sombong. Dari kecik memang ni aku. Dulu aku benci sangat dengan classmate aku. Serious. Diorang jahat. Suka dengki. Aku tak suka. Tapi lama-lama aku jadi suka. Lama-lama kitorang pun jadi rapat. Susah senang tanggung bersama. Ramai cikgu tak suka kelas kitorang. Bila buat salah sikit mesti kecoh satu sekolah. Tapi apa yg kitorang buat baik, tak ramai pandang. Tak kisah. Bila sorang buat silap, mesti semua kena tanggung. Tapi takpe. Namanya pun sayang. Cuma Ustaz K yg faham kami. 






Kenangan selama 3 tahun bersama pasti takkan dapat dilupakan. Rindu. Sudah pasti. Mungkin lepasni dah ramai yg bawa hala tuju sendiri. Dah tak bersama macam sebelum ni. 3KAA dalam kenangan. 


Aziz yg selalu panggil aku sepet.
Cho yg selalu buli aku.
Alip yg suka panggil aku 'Yeyen'
Adam yg suka menjerit cam pondan. Haha
Naqib yg suka pukul orang. 
Ayap yg suka menganjing.
Hairatul yg kecik.
Alissa yg tembam.
Nad yg suka dengki, buat lawak bodoh.
Aishah yg suka tolong org, tegas.
Eika yg suka perasan comel. 

Hmm banyak lagi. Aku takkan lupa semua ni. Kawan yg ada dari form1 sampai sekarang. 3KAA. Aku sayang 3KAA. 


Aziz and Naqib


Harith, Iqbal and Azri.


Cikgu Balqis, cikgu science. Ajar kitorang dari form1 sampai sekarang. Cikgu paling cantik. Haha serious. Lawa k. Cikgu yg kelam kabut. Garang sikit. Tapi comel. Cikgu Mahani, cikgu BI. Cikgu BI dari form2 sampai sekarang. Cikgu Haryati cikgu Math tahun ni and our form teacher. Cikgu penyabar :) And banyak lagi cikgu. Aku sayang semua.

Jadi kelas harapan sekolah bukan senang. Semua cikgu nak macam-macam. Kelas 3KAA selalu balik lambat. Paling awal 2.15. Paling lambat 4.30. Kitorang ada extra class. Kelas Tarannum. Belajar bertarannum. Menghafaz. Lepasni dah tak ada dah :/  Tak tahu nak kata apa. 3KAA memang the best. 





With Iman.



Aku, echa and nad. Rindu.


Masa ni paling best. Duduk bilik media, Buat bising, tengok cerita. Paling best.






Seminar dekat UTM Skudai. Hmm masa ni ah jumpa Aiman. Haha k.


Eika, me, Hairatul and Tasha.


Geng dari form1. Forever love Xx




and lastly










3KAA the best among the best.

In memories 2010-2012


''Ya Allah, kekalkan lah perhubungan kami. Jangan pisahkan kami. Amin"







Old things | New things