Yeyenn Dzarif
Princess ♥
 photo 1426709_642674195795910_690669622_n_zpsb1812d11.jpg
Yeyenn. Malaysia

Entries About Linkies Stuff


Tagboard
.Put your cbox code here .

Credits
Template : Diana Adriana
Basecode : Dinie Hanani
Intan Aqilah
Best view : Google Chrome

Friday, November 16, 2012 | 9:53 PM | 0 Awesome People

Hai. Apa khabar kalian ? Sihat ?


Masa hari tuu sekolah aku buat lawatan pergi Legoland. Dah lama dah. Baru nak post pasal ni. Haha kisah apa......................... K pagi-pagi datang sekolah. Ya ampun. Hmm sakitnya hati aku. Cikgu lah. Kata 8.40 mesti dah ada dekat bustop. Then bas datang pukul 9 lebih. Lamanya tunggu. Ish. K masa bas dah sampai semuanya tak sabar nak naik. Act kena tunggu cikgu. Pehhh cikgu lembab gila. Last-last semua terus naik je bas. Jahat betul. K dah naik bas. Mestilah tak sabar nak tunggu bas tu gerak kan. Pun lambat jugak. Pukul 10.30 baru gerak. Penipu. Cikgu beriya kata 7.30 mesti dah ada dekat sekolah. Macam gerak awal je. Puihhh. Hahahaha.


And dalam bas, kena duduk sebelah Muz. Senior form4. Ya ampun. Sumpah sakithati. Aku menyampah. Asal pandang kanan, muka dia. Muka dia, mesti pandang kanan. Ok Ok. Lepastu kan macam aku tak tahu, dia ambil gambar aku sesenyap. Kuwajooooo. Sekali aku tengok camera dia, hmm memang ada gambar aku. Nasib comel. Hahaha k geli. K tak lama, nampak lah Legoland. K mata mesti acamni O.o . Ye aku tahu ku ini sepet. Perdulikkk hapeeee. 


Dengan tak sabarnya, semua turun bas. Muka semua berseri. Belum masuk lagi padahal. Orang jakun emang camnik. Hehehe gelak sopan. K malas ah nak cerita panjang.















Dalam Legoland ni besar. Penat tau berjalan. Macam macam ada. Hmm sampai-sampai diorang terus nak naik roller coaster. Aku dah macam " Ish aduhh. Macam mana ni. Aduyai diorang ni. Alaaaa taknak ah." Tapi dah beratur. Hahaha Then aku merayu dekat diorang main lah tempat lain dulu. Tapi semua paksa aku main roller coaster tu. Serious aku takut gila. Macam nak jerit woi masa nak naik. Pastuu masa rollercoaster tuu turun je menjerit ah apa lagi. Org nak kata gedik, dah tak peduliiiiii. K 




Me with anisa. Tempat ni best. Redup. Tapi tempat budak kecik senanyaaa. Hahaha



With nad. Hujan lembat masa ni. Hmm taknak cerita.Sumpah kelakar.



Dalam tandas pun moleh. Haha 





Masa ni nak balik dah. Banyak lagi gambar. Tp dekat camera org lain. Malas nak curik. Dosa.
Hahahaha then hmm malas ah type. Dah bye.


Legoland best !





Old things | New things