Yeyenn Dzarif
Princess ♥
 photo 1426709_642674195795910_690669622_n_zpsb1812d11.jpg
Yeyenn. Malaysia

Entries About Linkies Stuff


Tagboard
.Put your cbox code here .

Credits
Template : Diana Adriana
Basecode : Dinie Hanani
Intan Aqilah
Best view : Google Chrome

Friend.
Wednesday, June 5, 2013 | 10:32 PM | 0 Awesome People
Assalamualaikum. Hi.


Kehidupan lama sudah aku tinggalkan. Kini aku dengan kehidupan baru. Tapi jangan kau silap. Aku tak pernah ada kawan sehebat kawan lama aku. Aku sayang mereka. Hanya mereka yang faham aku. Kau tahu kenapa aku sayang mereka ? Sebab itu lah "bestfriendforeverandeverandeverlastingforever" aku. Perkenalan yang tidak disengajakan, kami berkawan sejak dari form1. Dari kelas yang sama, belajar subjek yang sama, kalau boleh semuanya mahu bersama. Rapat. Aku sangat rapat dengan mereka. Malah, aku memang sayang mereka. Kawan dunia akhirat. 




Walaupun gambar itu menampakkan aku cacat, nampak lah yang aku selekeh nak mampuihh kat situ tapi apa aku kisah. Sebab ada mereka, ku uploadkan juga. Ini namanya sayang. Biarlah aku dibenci orang, buruk dimata orang, janji aku diterima seadanya oleh mereka. Dengan mereka, kekadang boleh buat aku lupa semua masalah aku. Dengan mereka, aku ketawa. Dengan mereka, aku dapat rasa nikmatnya 'berkawan'. 


Aku tak tahu nak kata apa lagi. Aku rindu. Aku sayang. Aku sayang sangat mereka. 

Assalamualaikum.


Old things | New things