Yeyenn Dzarif
Princess ♥
 photo 1426709_642674195795910_690669622_n_zpsb1812d11.jpg
Yeyenn. Malaysia

Entries About Linkies Stuff


Tagboard
.Put your cbox code here .

Credits
Template : Diana Adriana
Basecode : Dinie Hanani
Intan Aqilah
Best view : Google Chrome

Kisah ?
Thursday, June 6, 2013 | 11:02 PM | 0 Awesome People
Assalamualaikum. Hi dunia. 


Hmmmm tinggal esok je lepastu dah kena balik asrama. Hate this. Seriously, penyesalan aku pindah sekolah tak hilang-hilang lagi sampai sekarang. Tapi nak buat macam mana. Nak taknak benda dah jadi. So kena teruskan. Sudah. Aku benci sebenarnya dok sembang pasal asrama *muka toya.jpg* This entry aku main bedal je taip apa yang terlintas. Aku bosan. Jadi aku nak update blog puas-puas. Tak suka ? Kisah apa :p



Kalau Yuna kata disetiap gambar ada lagu, aku disetiap gambar ada cerita. Yelah aku bukan retissss macam Yuna yang pandai cipta lagu. Aku cuma pandai buat cerita, tambah cerita, apa lagi. Haaaaa tapi bukan tokok tambah cerita orang lain k. Memang kena tumbok dengan aku kalau kau pikir gitu. 



Yang tu adik aku. Dayana Dzarif. Hmmm kenal tak kenal tak ? Kesian k0 dayana takde orang kenal. Wkwkwkwkwkwk :p Dia ni paling annoying. Aku tak tahu apa masalah orang kalau nampak aku berdua dengan dia mesti kata macam ni " eh kembar ke ?" "eh upin ipin" "eh kembar lah" . Gulpppp! Bosan aku dengar. Puihhh nak muntah kat muka orang yang cakap tu je aku rasa. Pastuh tak pasal-pasal koma 5 hari sebab kena tumbok. Yang dayana ni biadap sikit. Kalau jalan dengan aku mesti dia cakap macam ni "ni yang tak suka ni jalan dengan kau, nampak macam adik yang kakak. Kau tu dahlah pendek" Hmm kurang ajar tak mulut dia ? Macam nak sumbat belacan je rasa. Biar dia tahu apa aku rasa. Tapi dengan dia aku memang suka cerita macam-macam. Rahsia aku semua dia tahu padahal aku tak bagi tahu dia pun. Nampak ah muka tak malu dok stalker orang. Eeeeee tensen ada adik macam ni. K stop.



Sibling forever and ever. Puihhhh.



Masa form2 ni................masa skema. Selekeh. Hahahaha tu kawan hmmm bestfriend ever aku. Kenal Hairatul Anisa ? Aku panggil dia ketul. Comel bukan. Aku sayang dia. Tak tipu. Dia lah tablemate class aku dari form1 sampai form3. Dia yang selalu ajar aku math. Dia ni kalau kau tengok bukannya rajin belajar sangat pun :p Tapi pandai ok. Ni yang buat aku rasa jealous lepastu macam nak balik batu kat dia. Tak pasal-pasal dia merajuk lepastu baling tahi kat aku. Hmmm putus kawan. Hahaha dah merepek. 


Hmmmm benci gambar ni. 








Ni Edward Cullen. Kawan aku kata. Bukan aku. Haha ni Amin Hakim. Siapa ? Ni ex yang tak berguna :p Hahaha takde lah. Well kitorang sama rumah sukan. Dia ni atlet lompat tinggi. Bila kau tengok dia latihan lompat tinggi, macho beb. Dah amin takyah nak kembang sangat. Dengan dia aku couple paling lama. Eleh lama lah sangat. Dah kau diam. Dia ni ramai admire. Ramai orang suka dia. Handsome lah katakan. Puihhhhh. Tapi ............ dah tinggal kenangan pun. Saja je promote gambar. Puihh



Tuuu semua dormates aku. Kenanga's poreber. Sebenarnya ada 15 orang termasuk ketua dorm. Tapi masa ni semua dah balik. Nampaklah semangat gilaaa semua nak balik rumah. Siapa je woi tak semangat time nak balik kampung tu kalau dah nak sebulan tinggal kat asrama. Dah macam duduk dalam penjara aku rasa. Dengan susahnya nak nampak suasana luar. Balik-balik nampak sekolah tasek utara. Bosannya. 



Ni Iman Nur Hakim namanya. Aku suka nama dia. Tapi orangnya aku tak suka. Hahahaha he's my bestfriend. Kawan yang aku kenal dari sekolah rendah dan sama kelas dari form1 sampai form3. Dia suka backup aku bila aku kena buli dengan tencho dalam kelas. Haha dia baik dengan aku aku pun baiklah dengan dia. Kalau orang buat taik dekat aku memang taik lah aku balas kat dia. Hm aku ni baik sebenarnya *angkat bakul sendiri*  Tapi aku kekadang terasa hati dengan dia, sebab dia suka perli aku. Bila dia perli, pehhh pedih woi. Nanti bila aku touching, dia cepat-cepat pujuk. Haha ingat sweet ah tuu ?



Ini Yeyen Dzarif ? Kenal ? Hmmm lantak k0 lah kenal aku ke tak. Hahaha touching. Kalau nak tahu aku ni kuat  berangan. Betul tak tipu. Dari kecik tu memang hobi aku. Ayat yang aku selalu kena " berangan lahtuu" "haaa tu lah berangan lagi" "berangan je keje" "ain ni berangan je tahu" dan macam-macam lagi. Bosan. Aku pantang ada masa terluang, mesti aku berangan. Kalau tak berangan nanti aku boleh jatuh sakit. Lepastu masuk hospital lepastu mak aku pun sedih. Dah merepek. Aku tak suka acara sukan macam lumba lari, lompat tinggi, lompat jauh, lontar peluru tu semua. Dari dulu ya, aku memang tak suka. Kalau sekolah rendah boleh lah, aku selalu masuk lumba lari, tapi bila dah sekolah menengah ni badan dah berat. Hmm dah tak kuat dah nak lari. Aku dah gemuk sikit T.T cedih. Lepastu aku ni jenis cepat touching. Hati aku memang sensitif. Tapi ada time dia. Kalau time hati aku keras macam batu, memang aku tak ada perasaan langsung. Aku ni pelik. Kejap ketawa. Tetiba moody. Kawan aku pun pelik dengan aku. Tapi nasib baik diorang nak lagi kawan dengan aku. Hmmm terharu lah konon. Hahahahaha 



Hi. Tak suka aku ? Eh kisah ? Hahahahaha 





Cerita sini habis sini. Dah puas aku mengarut tah pape. Kau yang baca ni pun mesti cam nak muntah sebab dah pening baca blog aku. Eh lain kali jangan lupa jengah lagi :p Selamat tinggal. 










Old things | New things