Yeyenn Dzarif
Princess ♥
 photo 1426709_642674195795910_690669622_n_zpsb1812d11.jpg
Yeyenn. Malaysia

Entries About Linkies Stuff


Tagboard
.Put your cbox code here .

Credits
Template : Diana Adriana
Basecode : Dinie Hanani
Intan Aqilah
Best view : Google Chrome

Cuba.
Monday, October 14, 2013 | 8:58 AM | 0 Awesome People
Assalamualaikum.


Maaf. Lama sangat dah aku tak sentuh blog ni. Rindu tu pasti. 

Aku rindu. Rindu nak luahkan semuanya dekat sini. Apa yang aku buat sepanjang hari apa yang terjadi, rindu aku nak luahkan.

Ya Allah, aku tak kuat. Aku tak kuat dengan hidup aku yang sekarang. Kenapa ni yang aku dapat ? Kenapa aku ? Kenapa mesti aku ? Kalau perlu, aku nak patah balik. Aku nak hidup aku yang dulu. Bukan yang sekarang. Sungguh aku tak kuat menanggung. Penat. Tolong. Didik aku jadi seorang yang tabah. Bukan seperti ini. Aku yang selalu bazirkan airmata. Aku penat aku tak tipu. Aku rasa macam aku tak ada sesiapa dalam dunia ni. Kadang-kadang aku rasa macam aku hidup seorang. Hidup aku kosong...................

Andainya aku tak keluar dari TD2, mesti aku tak macam ni :') Takdelah aku kenal semua orang yang aku kenal sekarang. Takdelah aku kenal Hafiz. Takdelah aku kenal Nurul Farhanim. Ya Allah sumpah aku sayang dua orang ni sangat. Tapi andainya aku tak pindah situ mungkin aku tak wujud dalam hidup mereka. Itu lebih baik. Jujur. Takdelah aku rasa sakit sebegini rupa. Aku tak kuat dah. Aku pun tak tahu bila aku boleh jadi seorang yang tabah. Hatinya cekal. Bukan seorang yang lemah. Yang tahu mengalirkan air mata. Aku tak guna. 


Kalau boleh untungnya aku hilang ingatan. Biar dunia aku kosong. Tak adalah aku penat dengan semua ni :') Biar aku mula hidup baru. Biar aku belajar jadi orang yang kuat. Tapi ini kenyataan. Ini caturan hidup aku. Aku kena teruskan. Andainya aku bukan jodoh kau wahai Hfz, aku redha. Jodoh kita semua dah ditentukan Allah. Kalau aku terpaksa tinggalkan kau, aku mintak maaf. Tapi biarlah aku tinggalkan kau kerana takdir. Aku cakap begini bukan sebab aku tak sayang kau. Aku sayang. Saya tak kuat awak. Betul. 

Aku janji dengan diri aku. Aku janji untuk tersenyum ketawa tiap masa. Aku janji untuk kuat tahan air mata aku. Ya, Aku janji.


Terima kasih dunia. Terima kasih semua. Terima kasih sudi dengar, baca luahan bodoh ini.

Selamat tinggal.

Old things | New things