Yeyenn Dzarif
Princess ♥
 photo 1426709_642674195795910_690669622_n_zpsb1812d11.jpg
Yeyenn. Malaysia

Entries About Linkies Stuff


Tagboard
.Put your cbox code here .

Credits
Template : Diana Adriana
Basecode : Dinie Hanani
Intan Aqilah
Best view : Google Chrome

A day to remember. Forever ♥
Sunday, December 8, 2013 | 5:17 AM | 0 Awesome People
Happy 6th monthsary sayang, sweetheart, qtpie, future husband (eh skati aku) and boyfriend. This is the long relationship that i've ever had and i hope its everlasting till we married hehehe me so gatal. Ah shhhh. Cuma nak kasitahu, terima kasih sebab masih bertahan dengan perangai annoying saya. Tahu awak meluat eh tapi kisah apa?! Haha terima kasih juga sebab beri kasih sayang yg tak pernah cukupnya untuk saya. Jap. Kasih sayang yg sepenuhnya bila kita dah kahwin nanti ok? Amboi berangan lebih aku ni. Terima kasih juga sebab tak pernah bosan layan saya, tak pernah bosan rindu saya, tak pernah bosan *stalk saya hahahaha terasa tak? :p K.
He he he he he Sayang, saya rindu bila date monthsary kita masatu kat asrama haha masatu mcm mesti kelam kabut tak tahu nak buat apa nak bagi apa nak wish apa. Saya lagi suka awak wish dekat surat. Rasa macam dihargai ko eh poyo gila. Kad monthsary kita yg kelima tu saya buat seminggu sebelum tarikh tu hahaha lama tau simpan kat loker. Sebab nak jadi org yg pertama pulak wish. Asyik awak je bosan ah saya. Nvm, awak kat KL sekarang. Jauh. Jaga diri ya sayang. Jaga mata, jaga hati. Rindu awak ♥ Assalamualaikum.

Old things | New things